Kluczowe obszary kompetencji
Budowa strategii marketingowych i promocyjnych
Projektowanie i realizacja kampanii marketingowych zgodnie z ustalonym budżetem w kanałach ATL i BTL, realizacja zadań związanych z modelowaniem strategii w kontekście pozycjonowania firmy jak i produktu.
Trade Marketing
Ścisła współpraca z działami sprzedaży celem optymalizacji wyników sprzedażowych zarządzanych produktów, realizacja kampanii promocyjnych oraz kreowanie wizerunku produktu w docelowych segmentach rynku.
E-commerce
Korzystanie z narzędzi Google Analytics, udział w tworzeniu kampanii Google Adwords, opracowywanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych i ich rozwój. Prowadzenie projektów z zakresu marketingu internetowego (adwords, youtube, mailing, newsletter) skoncentrowanych na generowaniu lead-ów. Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingu internetowego.
Brand Management
Kreowanie nowych produktów dostosowanych do potrzeb klienta oraz modyfikowanie istniejących, budowa i wdrażanie strategii wejścia produktów na rynek, prowadzenie bieżących działań marketingowo – promocyjnych jak również realizacja projektów długofalowej budowy wizerunku produktu.
PR
Koordynacja komunikacji zewnętrznej z rynkiem, media relations, prowadzenie kampanii informacyjnych (współpraca ze wszystkimi mediami opiniotwórczymi o zasięgu lokalnym, regionalnym oraz ogólnopolskim m.in. współpraca z TVN i jego grupą, TV1, radiem: ZET, RMF FM, ESKA, Dziennikiem Łódzkim, Newsweekiem, Playboyem, Gala, ELLE oraz szeregiem mediów branżowych).
Eventy marketingowe
Nadzór nad organizacją eventów oraz prowadzeniem działań promocyjnych w ramach realizowanych wydarzeń.
Materiały promocyjne
Wybór materiałów marketingowo – promocyjnych dostosowanych do realizowanych kampanii oraz nadzorowanie ich przygotowania (materiały reklamowe, poligraficzne, gadżety), współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi oraz pozostałymi firmami zewnętrznymi w tym zakresie.
Monitoring otoczenia rynkowego
Dokonywanie bieżących analiz możliwości rozwojowych oraz monitorowanie działalności konkurencji, analiza trendów rynkowych oraz potrzeb klientów celem dostosowania oferty do popytu.
Zarządzanie zespołem
Koordynacja działań zespołów odpowiedzialnych za obszary marketingu i promocji, delegowanie zadań, nadzór nad realizowanymi bieżącymi projektami podległego zespołu, kontrola wykonania poszczególnych zadań, coaching i mentoring, dokonywanie ewaluacji i ocen pracowników.
Możesz udostępnić niniejszą zakładką poprzez Social Media