This page is hosted for free by cba.pl. Are you the owner of this page? You can remove this message and unlock many additional features by upgrading to PRO or VIP hosting for just 5.83 PLN!

Aktualności

InstAholic Plus

Marketingline i certyfikowane szkolenie Efektywny start na rynku beauty

Marketingline i certyfikowane szkolenie Efektywny start na rynku beauty - wiedza, narzędzia, umiejętności, praktyczne rozwiązania, w ramach projektu „FARM@BIO

Certyfikowane szkolenie w ramach Zadania 1, działanie 4 moduł dla kierunku kosmetologia z zakresu kompetencji zawodowych: Efektywny start na rynku beauty - wiedza, narzędzia, umiejętności, praktyczne rozwiązania, w ramach projektu „FARM@BIO - zintegrowany system rozwoju kompetencji studentów Wydziału Farmaceutycznego oraz Wydziału Nauk Biomedycznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w odpowiedzi na potrzeby społeczeństwa, rynku pracy oraz gospodarki opartej na wiedzy”  (POWR.03.01.00-00-K050/15) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój).

A zatem szczegóły :)

Imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia: Małgorzata Waszczyk-Cocińska

zajęcia w dniach: 19.03, 22.03., 23.03., 29.03. br. 

Dzień 19.03.

Marketing i analiza rynku Zagadnienia: Marketing – geneza, pojęcie, istota, otoczenie. Produkt jako narzędzie marketingu Instrumenty marketingowe, Marketing Mix Strategie marketingowe - wstęp do analizy rynku Analiza rynku, analiza SWOT Segmentacja rynku

22.03. PR i jego narzędzia w gabinecie kosmetycznym Istota PR, czym jest czym się zajmuje, kogo dotyczy, czym różni się od marketingu Elementy PR Przygotowanie działań PR Narzędzia wykorzystywane w PR: social media, e-pr, CI, media Wizerunek Firmy, Logo, Logo gabinetu kosmetycznego Współpraca z prasą

23.03. Podstawy PR i jego narzędzia w gabinecie kosmetycznym Notatka prasowa Sytuacja kryzysowa  Marka i jej znaczenie dla gabinecie kosmetycznym Czym jest marka? Znak towarowy Moc marki Marka gabinetu kosmetycznego

29.03. Metody i techniki sprzedaży w gabinecie kosmetycznym Pojęcie i definicja sprzedaży
Proces sprzedaży Techniki sprzedaży, etapy sprzedaży.
Wywieranie wpływu
Obiekcje

Świetna grupa, pełna pasji, marzeń, ambitna i chętna do współpracy. Dziękuje #ToByłoSzkolenie na 6 z plusem!

#marketingline #szkolimy #marketing #malgorzatawaszczyk #JaSzkolę #sprzedaż #technikisprzedazy #obiekcje #szkolenieUnijne #metodyitechniki #kosmetyczne #analizarynku #gabinetkosmetyczny #ToJestWiedza



 

ZAUFALI MOJEJ WIEDZY

Firmy z którymi mam, oraz miałam przyjemność współpracować.

 

#MARKETINGLINE